Записи

Записи

Доводят до инфаркта и угрожают детям: за украинцами устроили ''охоту без правил''

"В Украине находят все новые пути, как выбить с должников деньги. В последнее время люди начали жаловаться на то, что коллекторы отыскивают не только друзей по соцсетям, но и узнают номера телефонов коллег и начальников по работе, соседей, бабушек и дедушек.."


https://www.obozrevatel.com/society/nasyilayut-porchu-i-ugrozhayut-detmi.htm


Кредит у спадок.


"Мало не щодня 23-річна Мая Італльянцева з Києва захищає своє помешкання від колекторів. Разом з дівчиною в цій квартирі живуть також троє неповнолітніх її братів і сестер. Мама дітей померла ще 10 років тому, а коли в 2016 не стало й батька, Мая взяла молодших під свою опіку. У грудні минулого року в квартиру Італльянцевих вперше увірвалися колектори. Як виявилося, ще у 2008 році  батьки взяли кредит у 120 тисяч доларів, щоб купити великий заміський будинок. А згодом Маїн батько привів у той будинок нову жінку. Дружина Маїного батька досі живе в кредитному будинку зі своїми двома дітьми та новим чоловіком, і стверджує, що про кредит навіть не чула. Чому через борги дорослих діти можуть опинитися на вулиці і які шанси в дітей врятувати своє майно, що залишилося їм у спадок від батьків."







КАБІНЕТ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ (КПД). Ви наш клієнт, якщо:

- маєте проблемний кредит із заставою;
- хочете переключити увагу банківських/колекторських операторів;
- ваш кредит продається на аукціоні, навіть якщо вже у пулі
  - є проблемним позичальником щодо якого банк/колекторська  компанія/інший кредитор подав на Вас позов до суду чи відкрив виконавче  провадження;
 - не можете продати своє майно через заборони 3-х осіб;
 - бажаєте закрити свій кредит із дисконтом;
 - бажаєте перевести кредит по індивідуальному курсу;
 - хочете засудити банк з принципових позицій.

Консультації: 0685478444, 0665178444, 0935078444, Грушевского 10, оф.116-117
Будь в курсі, Ваш КПД

https://www.facebook.com/kpdlawfirm/

ВАРТО знати вимоги до скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації та строки їх подання

Останнім часом дуже багато проблем виникає з перереєстрацією майна без відома власника.

 ВАРТО знати вимоги до скарг на рішення, дії або бездіяльність  державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації та строки їх  подання.
На сайті Мін"юсту (Департамент державної реєстрації та нотаріату) уточнюється:

СТРОКИ ПОДАННЯ СКАРГ у сфері державної реєстрації

    - Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта  державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції  України та його територіальних органів протягом 60 календарних днів з  дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася  чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи  бездіяльністю.
    - Рішення, дії або бездіяльність територіальних  органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до  Міністерства юстиції України протягом15 календарних днів з дня прийняття  рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла  дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
     - Днем подання скарги вважається день її фактичного отримання  Міністерством юстиції України або його територіальним органом, а в разі  надсилання скарги поштою - дата отримання відділенням поштового зв'язку  від скаржника поштового відправлення зі скаргою, яка зазначена  відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового  відправлення або на конверті.
    У разі якщо останній день строку  для подання скарг, припадає на вихідний або святковий день, останнім  днем строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або  святковим днем.

СКАРГА на рішення, дії або бездіяльність  державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав або  територіального органу Міністерства юстиції України подається особою,  яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

 1) повне найменування (ім'я) скаржника, його місце проживання чи  перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних  осіб), а також найменування (ім'я) представника скаржника, якщо скарга  подається представником;
2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
 5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у  скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення  державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру  прав;
6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.

  СКАРГА на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора,  суб'єкта державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб —  підприємців або територіального органу Міністерства юстиції України  подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та  має містити:

1) повне найменування (ім'я) скаржника, його місце  проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для  юридичних осіб), а також найменування (ім'я) представника скаржника,  якщо скарга подається представником;
2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника;
3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
 3-1) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного  у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного  рішення, повідомлення або реєстраційної дії державного реєстратора  та/або внесення відомостей до Єдиного державного реєстру;
4) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги.
     До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії  документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті  прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо  скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший  документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія  такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Джерело - https://minjust.gov.ua/

Будь в курсі, Ваш КПД

#КПД #консультація_юриста

В Украине введен в действие закон о возобновлении кредитования № 2478-VI

Главные нововведения:


-Смерть одного из группы должников не уменьшает ответственности других

- В случае изменения условий кредитования поручительство не прекращается

-Кредитор может предъявить требование к поручителю в течение 3 лет

- Заемщик может погасить задолженность за 30 дней без повышения процентной ставки

-Нужно зарегистрировать принятие наследства с заложенным имуществом

-Залоговое имущество будут освобождать от ограничений в использовании в течение 14 дней

-Если залоговое имущество реконструировали - новосозданное считается предметом ипотеки

-Переселенцы смогут внести изменения в договора залога на подконтрольной территории

-Закон применяется не только к отношениям, возникшим до введения его в действие, но и к тем, которые возникли до этого и продолжают существовать до сих пор.




https://focus.ua/economics/419576-zalogovoe-imushhestvo-osvobozhdaetsya-ot-ogranichenij-v-ispolzovan...


Для позичальників банків, що ліквідуються:

"Фонд гарантування вкладів фізичних осіб нагадує -
Всі кредити, що обліковуються на балансі банків, що ліквідуються поступово будуть виставлені на індивідуальні торги через аукціон ProZorro.Продажі.
 Після перших індивідуальних торгів, непродані лоти автоматично  потрапляють до пулів. А їх зможуть викупити тільки великі гравці ринку."

Поки кредит не торгувався на аукціоні позичальники, що заборгували банку, ще мають шанс реструктуризувати його.
  Для цього достатньо звернутись до банку, що ліквідується. Більш  докладну інформацію про умови , реструктуризації ,можна знайти за  посиланням  - http://www.fg.gov.ua/assets-se…/prodazh-ipotechnykh-kredytiv.

Ті хто не встигне реструктуризувати свої позики до цього моменту – втратять таку можливість взагалі."

Выкупили кредит в пуле, что делать?

Этот пост - инструкция по «правилам безопасности» для заёмщиков, кредиты которых выкупили в пуле.

 Через голландский аукцион был продан пул кредитов Дельта Банка,   Актив-банка и Еврогазбанка, находящихся в рефинансировании НБУ, за   2(!!!)% от балансовой стоимости кредитов (6,8млрд грн).
 12.12.2018 года продались три пула ипотечных кредитов физических лиц   Платинум банка. Цена продажи пулов была в районе 11-12% от балансовой   стоимости кредитов.
В первом случае в основном были кредиты  юридических лиц, во втором -  только физлица. Но независимо от того, кто  является заёмщиком - юр или  физ лицо, им все равно рано или поздно  придётся «познакомиться» со своим  новым кредитором и его методами  работы.

Подробнее - http://kpd-kiev.com/news/?ELEMENT_ID=2720

Що робити, я cплачую по кредиту, а мене продають?" Інформація для боржників банків, що ліквідуються.

Останнім часом до нас почали частіше звертатися боржники, які платять за своїми кредитами.

З питаннями «Що робити, я плачу, а мене продають?» , «Чи брати участь у торгах» ?

  Справа в тому, що кредити, які обслуговуються, тобто за якими немає   прострочення і клієнти належним чином виконують умови договорів   (страхують життя, заставне майно тощо.) виставляють на продаж з   максимальним дисконтом 10% від загальної суми боргу.
 Тобто, якщо   борг 100 000 грн.,  мінімальна ціна права вимоги буде 90 000 грн.   Звичайно, брати участь в таких торгах сенсу немає, тому що до 90 000   грн. потрібно додати 3% - послуги торгує майданчики (біржі) (3% від 90   000 = 2 700.), плюс послуги нотаріуса за оформлення угоди купівлі   продажу 5 000 - 10 000 грн. У підсумку ціна викупу і всі витрати будуть   більше суми боргу.

Основний страх позичальників в даному  випадку -  КОЛЕКТОРИ. І вже знаходяться «порадники», які розповідаючи  страшні  історії про свавілля колекторів, схиляють боржників до участі в  торгах.  Але чи варто так переживати?

По-перше, будь-який колектор - бізнесмен, і схему з витратами на угоду, описану вище, вони прораховують не гірше нас з Вами.

  По-друге, якщо по кредиту немає прострочення і дотримуються всі умови   договору (маються на увазі ті умови, невиконання яких дає кредитору   право дострокової вимоги кредиту), заміна кредитора для боржника не   матиме будь-яких негативних наслідків. Ви далі продовжите обслуговувати   свій кредит і успішно його закриєте, але необхідно дотриматись деяких   умов.

1. Дізнайтеся коли ваш кредит продаватимуть.

2.   Право вимоги вважається проданим тільки після підписання договору   купівлі-продажу, а не дати проведення торгів! Потрібно врахувати, що у   переможця торгів є 20 робочих днів (календарний місяць) на підписання   договору. Тобто платити новому кредитору потрібно тільки після того як   буде підписаний між ним і банком договір купівлі-продажу права вимоги.

  3. Всі оплати по кредиту повинні йти вчасно! І на реквізити поточного   кредитора (до підписання договору купівлі-продажу в банк, після -  новому  кредитору).

4. Попереджаємо що сліпо вірити в 517 ст. ЦКУ  не  варто. Можливий варіант, коли вас навмисно хочуть «загнати» в   прострочення, для отримання права дострокового стягнення, з усіма   наслідками, що випливають.

5. Запитайте у банку інформацію про стан боргу на момент продажу. І звірте цю суму з боргом у нового кредитора.

  6. Перечитайте з юристами, які спеціалізуються на кредитних спорах,  всі  договори (кредитний, іпотеки, поручительства), на предмет наявності   підстав для дострокового вимоги кредитором всієї суми боргу. Як  правило  банки нехтували цими умовами і вимагали дол достроково тільки у  випадку  прострочення по кредиту. Але можуть бути й інші підстави. І  все їх треба  врахувати.

7. Налагодьте контакт з новим  кредитором. І далі  обслуговуйте свій кредит за графіком. Пам'ятайте -  він не може вийти за  рамки первинних договорів, які Ви укладали  спочатку.

Сподіваємося наші поради дозволять Вам і надалі обслуговувати свій кредит і уникнути додаткових стресів!
Будь в курсі, Ваш КПД

20.11.18 внесено Проект закону (9304 від 20.11.2018). Проект Закону про внесення змін до "Прикінцевих та перехідних положень" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування"

---

І. У частині другій розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування» (Голос України від 03.11.2018 р. № 208) після слів «введення його в дію» виключити слова «а також до відносин, що виникли до введення його в дію та продовжують існувати після введення його в дію, крім частини четвертої статті 36 Закону України "Про іпотеку", що застосовується виключно до договорів і угод, укладених після введення в дію цього Закону».

---


http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=64957


 

до проекту Закону України «Про внесення змін до «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування»

1.     Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту

4 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо відновлення кредитування                     № 2478-VIII, який вступає в дію через три місці після набрання ним чинності.

Відповідно до частини другої розділу ІІ «Прикінцеві положення» цей Закон застосовується до відносин, що виникли після введення його в дію, а також до відносин, що виникли до введення його в дію та продовжують існувати після введення його в дію, крім частини четвертої статті 36 Закону України "Про іпотеку", що застосовується виключно до договорів і угод, укладених після введення в дію цього Закону.    

Разом з тим, згідно із зауваженнями Головного юридичного управління Верховної Ради України від 20.06.2018 року до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо відновлення кредитування положення, що вказаний закон застосовується до відносин, що виникли до введення його в дію та продовжують існувати після введення його в дію суперечить ст. 58 Конституції України, за якою закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.

У рішенні Конституційного Суду України «Про офіційне тлумачення статей 58, 78, 79, 81 Конституції України та статей 243-21, 243-22, 243-25 Цивільного процесуального кодексу України» (у справі щодо несумісності депутатського мандата) від 13.05.1997 р. № 1-зп у справі № 03/29-97 зазначається, що закріплення принципу незворотності дії законів у часі на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта. При цьому виняток з цього принципу допускається лише у випадках, коли закони та інші нормативно-правові акти пом’якшують або скасовують відповідальність особи.

Отже, для узгодження норм Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо відновлення кредитування № 2478-VIII зі статтею 58 Конституції України необхідно прийняти запропоновані зміни.

2. Мета і завдання прийняття законопроекту

Метою законопроекту є приведення норм Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо відновлення кредитування       № 2478-VIII у відповідність із ст. 58 Конституції України. Завданням законопроекту є захист конституційних прав валютних позичальників.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту

Законопроектом пропонується у другому пункті розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування» після слів «введення його в дію» виключити слова «а також до відносин, що виникли до введення його в дію та продовжують існувати після введення його в дію, крім частини четвертої статті 36 Закону України "Про іпотеку", що застосовується виключно до договорів і угод, укладених після введення в дію цього Закону», що надасть можливість узгодити вказаний закон із нормою статті 58 Конституції України, в якій закладено принцип незворотності дії законів у часі.

4. Стан нормативно-правової бази в даній сфері державного регулювання

Правовідносини, які пропонується врегулювати цим законопроектом регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про заставу», Законом України «Про нотаріат», Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Законом України «Про іпотеку».

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація положень Закону на момент внесення та в подальшому не потребуватиме додаткових видатків з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних, правових та інших наслідків прийняття Закону

Прийняття запропонованого законопроекту забезпечить реальний захист конституційних прав валютних позичальників.

Народні депутати України                                                               Міщенко С. Г.

Кужель О. В.
Крулько І. І.
Євтушок С. М.
Рибалка С. В.
Яценко А. В.
Хміль М. М.


Свідок НТН випуск 19:00 за 9 листопада 2018 року Блок 19:20-24:00 присвячений закону про відновлення кредитування.

Свідок НТН випуск 19:00 за 9 листопада 2018 року
Блок 19:20-24:00 присвячений закону про відновлення кредитування.
Мої коментарі з приводу прийнятого закону в відео.Звертаю увагу на те, що:

 "- Банки можуть самостійно змінювати плаваючу процентну ставку і  зобов'язані повідомити позичальника або поручителя вже по факту.
- Термін позовної давності для поручителя збільшився до 3-х років.
- Встановлено чіткі вимоги для іпотечної застереження, щоб Позичальник не міг її оскаржити.
 - Наявність обтяжень третіх осіб, які з'явилися після оформлення  іпотеки, не заважають переоформленню права власності за  іпотекодержателем.
- Банкам дали доступ до багатьох реєстрів.
-  Закон вступає в силу 04.02.19, але поширюється на ті договори і  правовідносини, які існували до його прийняття. Наприклад, якщо договір  поруки був укладений в 2008 році, але проблеми з виконанням кредитних  зобов'язань з'явилися після прийняття цього закону до поручителя будуть  застосовувати норми цього закону."